Fan....

Jag är helt devastaded, mitt liv gick i tusen bitar igår kväll. det känns inte lika mycket som att vara olyckligt kär, det är hundra gånger värre. men det här är illa ändå... Jag måste flytta ifrån min lägenhet den första mars.(!!!) det känns helt overkligt, det här är verkligen hemma för mig. Jag visste att jag nån gång skulle behöva flytta, men jag trodde inte att det skulle bli så snart! har bott här i ett år nu, och jag trodde att jag skulle hinna flytta härifrån innan min moster behövde den. shit vad det bränner... jaja, det är inte mycket att göra.

jag vet att jag kan flytta in hos Gisela när jag inte kan bo här längre, då skulle vi dela på hennes 2,5a. det skulle funka bra, vi skulle ha ett varsitt rum, eller jag skulle få sova i "matsalen", men inte i samma rum iallafall. det skulle vara en bra lösning fram till november nästa år när jag och Cicci ska ut och resa och sen hitta nåt när jag kommer hem, men jag vet inte... Bästa vore om jag kunde bo i Mickis lägenhet tills hon kommer hem från Sundsvall, vilket är om typ... 2 år? Snälla pappa Delér, hoppas du tycker att det är en bra idé.

ska bara slänga i mig en macka, ska på kalas sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0