Fredag kväll

sitter hemma och kollar på mitt favvoprogram "Ensam mamma söker" hoho det är så roligt.  lite beige att det är en repris från i tisdags, jag vill ju veta vad som händer, men man kanske kan läsa deras bloggar också?


snart kommer Maria och Jenny hit och vi ska föra lite till Idol. jag vet att jag inte skulle gå ut Cicci, men schessie, det är ju så kul, och det är ju så tråkigt att sitta hemma och inte göra nånting, det är ju fredag för jösse namn. haha

Vad sägs om att byta ut mina vanliga uttryck mot nedanstående?

- Du är en pottsork

- Men hallå farfar

- För jösse namn (haha)

- Men Göta-Petter!
- Järnvägar

nej, jag håller mig till det jag brukar säga. jävlar, fan och alla andra övriga svordomar (borde sluta, jag vet).

Imorgon börjar jag jobba kl 0900, inte kul, verkligen inte. men som sagt med mina levnadsvanor måste jag jobba för att kunna leva så som jag gör, och det är inte alltid det roligaste, men men. nu har jag sagt att jag ska det ändå. ska jobba med Frida så det blir kul.

Sen åker jag och Mica till Linköping! wiiiieee! det kommer bli askul. Det kommer komma sjukt mycket folk och det ska bli så kul att träffa alla. ska försöka klämma in och säga hej till Johan och Sara också.

Btw har Mickis kommit hem, så vi ska hänga på söndag. =)

strax börjar Idol, more to come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0