Med Angie i luren

Kollar på Boston Tea Party nu och pratar med Angie i telefon. det är så roligt, haha jag sitter framför datorn skriver, så jag är lite off ibland så hon får prata med sig själv och mitt hummande.

planerar sommarn redan nu, haha, det gäller att ha god framförhållning.

var på runt på söder en sväng med Gisela. vi skulle gå och handla mat o sen göra matlåda, men vi ramlade in i en skobutik innan. kanske inte vad jag hade tänkt, vet att jag inte har råd egentligen, men kolla kan man ju.. Gisela skulle köpa stövlar som hon har tjatat om i hundra år. hon hittade ett par, och självklart så hittade jag TVÅ par skor. precis vad min ekonomi behövde. NOT.  men ett par stövlar´, jättefina bruna, och ett par snowjoggings. hur bra som helst, till Åre. mycket bra. kalaset gick på 1500 riksdaler, hoppas jag får tillbaka lite pengar från Åre och telefonen och så snart...

Åt en jättegod sallad till middag med hur mycket bra grejer som helst. Spenat, morötter, avokado, cous-cous, bacon och massa annat gott. så imorrn kära kollegor får ni se Whertes Original burken igen till lunch! haha!

Filip och Fredrik nu talar för döva öron, så sjukt mycket snack på er, nu ska jag gå och duna. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0