Quickstop hemma

Är hemma i soffan nu en kortis, ska snart iväg och fika med Petra och Jossan. vet inte om jag ska kolla på film hos Marcus, orkar inte vara ute så sent, börjar ju sju imorgon som vanligt... sista dan på veckan men jag tänkte att jag kanske skulle jobba lite extra på lördag. jag kommer ju ångra det så fort jag säger ja imorgon men jag behöver ju pengarna god damn it...

tjena hejsan vilken kaosdag på jobbet! fanns inga rena bilar, men massa kunder. roligaste var när två kunder kom samtidigt och båda bilarna var ute och rullade nånstans och det ringde varannan gång på min mobil och varannan gång på kontorstelefonen, och alla ville massa olika grejer. fick till slut fram två bilar, men de var inte rena och den andra var inte ens tankad. haha, men jag styrde iallfall upp den där arrangerade krocken jag har pratat om åt Jocke, så att han ska få igen när jag har krockat. fast jag undrar om hans grej inte är värre. han körde iväg med bilen när tankslangen var kvar i bilen, hahaha... jag tyckte det var jättekul, inte han. imorrn ska vi äta prinsesstårta efter lunch.

på lördag hoppas jag att jag och Mica ska åka till Linköping. Rosanna och Oskar ska ha inflyttningsfest och jättemånga härifrån ska dit! skitkul om vi åker, direkt efter jobbet, men det är inte 100% än, Mica visste inte om hon får ledigt, hoppas, hoppas... men det värsta är att hon börjar jobba klockan 11 på söndagen så då får hon köra hem.  jag ska sova.

Imorgon kommer Mickis hem! jaaaaaa! det ska bli så kul att träffas. innan söndag blir svårt, men så fort jag har återhämtat mig lite ska vi försöka ses, och bara hänga lite.

nej nu måste jag springa iväg, ska möta Petra på Medborgarplatsen om 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0