Rosa naglar

Har jag precis fixat. kom nyss hem från att ha druckit en kaffe med Mickis. Vi skulle egentligen ha setts igår efter att jag kommit hem från Linköping, men vi åkte därifrån så sent så vi hann inte.

Linköping var för övrigt så himla satans kul! Det var så lyckat alltihopa! Som Nyås sa "det här ska bli en tradition". vilket jag hoppas. Det tråkigaste var att jag inte hann träffa Sara, men självklart hade hon ont i huvudet stackarn, så hon kunde inte komma. kan ju säga att  hon missade nåt, men det vet hon. haha.

Fikade iallafall med Mickis nyss, jättemysigt, dock inte så länge, nu sitter hon på tåget upp till Sundsvall. Hoppas hon kommer hem nästa helg.

Snart tror jag kanske att Gisela kommer förbi, det vore trevligt, så kan vi laga mat och kanske ha matlåda imorrn till jobbet. efter jobbet ska jag, Cicci och Jossan ha middag hos Jossans, haha, FF. längesedan jag avände det uttrycket...

ska kolla lite på tv och måla en gång till. hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0