Stressig morgon

Nu har det äntligen lugnat ner sig. sitter på jobbet och är SJÄLV här och har tagit alla kunder själ, och svarat i telefon och åkt på leverans. nu gjorde jag precis två bokningar också. Ingen rast och ingen ro... Men det bästa av alltihopa är att chefen är gone, trodde att han skulle börja 0700, men icke! Tror att jag ska ringa och kolla hur lång sovmorgon man kan ta egentligen...

Helgen var helt galen. Lite för spårad. Var ute med Cessan och Frida på fredagen. Vi körde en vanlig runda med Magenta, White Room och sen korvmojen på slutet. Mycket bra. Men mådde mycket dåligt dan efter. Cicci drog vid 12, jag tänkte att jag abra skulle ligga kvar i sängen en stund, men tjena, jag kom inte upp förrens halv sju. Shit vad jag mådde, my god. Sen ringde det självklart 50 000 gånger, och alla skulle vara prata. Vad vill folk egentligen? Hade bestämt att vi skulle äta middag hos Bella vid åtta. Det var ett mirakel att jag tog mig dit, färdigfixad och allt. Sen åt vi middag och drack vin. Vi hade planer på att gå till Garbo, men det blev inget av det. Vi gick till Fellows istället. skitkul, jättemycket folk vi kände var där. Sen skulle vi gå till White, men jag tror att jag var lite för full för det. Tog en taxi hem och blev BOKSTAVLIGT talat rånad. Hade inte tillräckligt med pengar på mitt kort, så jag fick lämna mitt körkort i pant hos taxichaffisen, jag ska få tag på honom idag och betala. Han måste vara lite knäpp "ge mig din mobil" sa han först. Skämtar han heller. HA! nej jag måste fixa det efter jobbet idag...

På söndagen, var jag lite seg, men jag överlevde iallafall. Gick med hela familjen förutom Tintin på visning på e lägenhet som ligger på Möregatan, typ vid Medis. den var fin, men lite liten. Mäklarn ska ringa mig idag eller imorgon, vi får se hur mycket den har gått upp till. 1,5 är nog helt okej.

Jag sov så dåligt inatt, vet inte varför, drömde massa konstiga grejer och det kändes som som jag var vaken hela tiden, det kan jag väl inte har varit? Eller? Det kan ju kännas som det ibland. När jag slutar idag ska jag handla lite sen hem och städa, och innan det, hämta körkortet! Uppdaterar lite senare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt dålig uppdatering på den här bloggen!!

2008-12-17 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0