en lugn söndagskväll

Är ute hos mamma och pappa i vanlig ordning på söndagarna. har varit lite dåligt med det nu på senaste, men det kommer bli mer så framöver.

jag kan ju inte säga att jag har haft en av mina bästa dagar i dag direkt. jag och cicci vaknade halv ett hos mig och jag mådde som en påse skridskor. det är inte att rekomendera att dricka två glas champange halv fem på morgonen. så jag mådde som jag förtjänade kan man ju säga. det var knappt så jag kunde stå upp i duschen, jag föredrog att ligga och kippa efter andan i sängen istället. medan jag sov ruset av mig hann cicci kolla på en hel film.

gårdagen var helt sjukt kul om inte annat så jag ångrar inte att jag mådde så. var på ett nytt ställe Magenta på Regeringsgatan, sjukt bra ställe med asnice musik. var nära att jag gick hem vid tre, men jag tog mig i kragen och gick till White Room och sen, självklart, till det där satans Max. damn it.

när jag lyckats ta mig upp ur sängen så åkte vi iväg, borde kanske inte kört egentligen, men va fan, jag körde inte för fort iallafall. jag, Frida och Cicci åt en sallad i sumpan och kollade på bilderna. herregud säger jag bara...

har nu ätit, igen, nån wokhistoria, inte min favorit, men det var mat. ska nog dega lite framför tvn och sen duna. börjar faktiskt halv tolv imorrn, inte illa...

just det, på tisdag ska jag skriva svenska prov på polisen för att kunna komma in på polishögskolan! wiiiee! hoppas det går bra...

btw, jag ska aldrig mer dricka. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0