En ny jobbvecka...

...började med en rätt busy dag. När jag kom till jobbet var nån chef från HK där, surprise! då var man ju tvungen att skärpa till sig lite. några bilar skulle till Arlanda, rätt skönt, då slapp vi göra rent dem. =)
sen gjorde jag iordning lite bilar och sen var jag iväg på tre leveranser. så har det inte varit på ett tag, så det var kul. dagen gick fort, åt lunch vid halv tre, sen var klockan typ dags att gå hem. självklart var den sista bilen helt sjukt skitig. så den tog en stund att göra. Marcus hade övergivit mig så jag fick låsa själv, hoppas jag gjorde rätt, men det lär ju märkas imorrn, gulp... kom hem vi halv nio, inte jättehungrig, men hittade en skål med chpis sen i helgen. ajabaja Isabelle...

Imorrn blir det nog en rätt spännande dag. Jobbar tidigt, 7 till egentligen 1530, men jag ska vid 12, för jag ska vara på polishuset i Tullinge och skiva svenskaprov och sen kort samtal. det blir nog jättekul, haha. hoppas att det bara är en engångsgrej man gör om man söker fler gånger.

ska hänga med Cicci och Bella och ev Jossan imorn hos Cicci och Bella imorrn, jättemysigt. kolla på film och laga mat, vilket betyder att Isabelle kanske får med sig en matlåda till jobbet, hehe. Sitter och pratar med Ewe i telefon, hon är inte och går, som vanligt, med sin hund. hon är ute och går med sin hund, ungefär lika ofta som jag kör bil, vilket är ofta..

nej, nu måste jag gå ner och boka om min tvättid som jag självklart har bokat fel... hmmmmmpf, typiskt.


Kommentarer
Postat av: JOSSAN

jag vill också ha matlåda!! :P

2008-10-13 @ 23:37:23
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0