ett nästan välfyllt kylskåp

Nu är jag så stolt över mig själv! Gisela släpade med mig till CityGross efter jobbet för att handla mat, så vi kunde få inspiration av varanandra. jo men tjena. hon tröttnade efter tio minuter. men då hade jag kommit igång så jag fick med mig rätt mycket hem, grönsaler, quorn, tvål, duschcreme, juice, mjölk, yoghurt, keso... you name it.

vilket betyder att jag ska ha med mig matlåda  till jobbet imorrn. qournsallad med creme fraiche. mucho bene. men det blev ju satans dyrt ändå, gick på mer än 300 spänn, och det blir typ bara två luncher ändå. men jag ska nog se till att ha matlåda på torsdag också, jag ska till mamma och pappa och tanka middag, hehehe...

Imorgon bitti får jag inte glömma att gå ner och parkera om bilen, har ställt den på lastplats mellan 0700-1700, så jag måste gå ner före 7 och flytta på den. sen hinner jag nog gå upp och lägga mig, börjar inte förren halv 12.

Idag har jag haft en allmänt pissig dag. inget har gått som jag velat nånstans. åt lunch mycket tidigare än jag tänkt mig, åt vid kvart över ett istället för typ tre? fick dessutom betala dyrt för den, och betala tillbaka till Jonte som jag var skyldig. sen kändes resten av  dan typ jättetråkig och jobbig. bland annat ville Bossen att jag skulle sitta och uggla på flyget själv när vemsomhelst hade kunnat göra det. hmmmpf...

Kanske ska be om ursäkt till alla er på jobbet på samma gång, jag hade inte en av mina solskensdagar, men även solen har sina fläckar, som man säger, haha.

Ska faktiskt försöka träffa Isabella på torsdag, det var så sjukt längesen! vi måste ta igen lite tid känner jag...

Nu ska jag se klart my favouriteprogram "Brothers and Sisters". sååå bra! jag tror att det bara är jag som kollar på den, god damn it. men det gör inget, jag är en trogen tittare, not.

Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0