Helghandling

Visste att jag skulle ut i helgen så jag passade på att gå i Solna Centrum på min lediga fredag. Fastnade såklart på gina, som alltid. köpte en ceriserosa kjol som sitter rätt högt på höfterna, ett rosa linne för endast 49 kr och en typ klänning i lite ljust mossgrönt. hela kalaset gick på 475 kr ungefär.

sen styrde vi kosan mot Sisters, där jag kom över en svart tajt kjol som man stänger med blixtlås på ena sidan för 399 kr.

på fredagen skulle vi till Jossan som fyllde 21 i en lokal vid Gullmars. hade den rosa kjolen med en svart t-shirt som blev succé! var dock tvungen att byta den på söndagen mot en grå 36a när jag fick höra att Mica hade 34 i sin.... Jag kan ju inte säga att jag kände mig smal direkt... :/ men jag ska nog gå o köpa en rosa också.

snart måste man börja fundera på en höst/vinterjacka oxå.. attans

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

men heeeej, varför har du inte informerat mig om att du har en blogg !! fan vad kul :) tack så mycket själv för i fredags!! det var jättekul.



Men hallå vadå inte smal? vet du hur litet 34 är???? tänk dig på gina också, supertunna små 13åringar handlar där och DOM ska ha 34, inte folk som är 8 år äldre ! :) den var jättefin kjolen, jag var ju på g att köpa en likadan men den satt inge bra på mig, jag är för kort för att ha höga kjolar torr jag... ja på fredag utgång kanske? pusss

2008-10-06 @ 22:44:38
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0