Hos mamma och pappa

nu var det ett tag sen jag skrev, och det är inte så kul, det måste det blir ändring på!

är nu hos mamma och pappa och ska sova här för andra natten i rad. inte jättekul kanske, det är jobbigt att inte ha alla sina kläder o så här, men det är trevligt med sällskapet och ett välfyllt kylskåp, haha.
 
Idag har jag jobbat en alldeles vanlig skön dag, 0700-1530. Heeeeeelt okej. det var rätt lugnt på morgonen, jag och chefen jobbade på kontoret, medan några andra var på flygplatsen och höll på att böka runt. jobbade verkligen inte ihjäl mig kan jag ju säga. vips var klockan 11 och jag, Frida och Jocke åkte iväg med tre bussar till Södertälje och åkte hem i ett skåp. Åt sushi  till lunch med Jocke, sen körde vi iväg med några bilar till några som byter däck. den härliga däckbytarsäsongen som har börjat nu. helt makalöst roligt. I wish. vilket betyder att vi ska byta däck på hela vagnparken, dvs typ 160 bilar. 

och sen som av ett trollslag var klockan halv fyra och jag åkte hem. :)


körde järnet till mor och far, slängde mig på soffan o åt lite mackor. sen kom hela huset hem och lagade mat och grejade. pappa blev självklart sur på att jag inte hade tagit bort benen från sängen som jag hade looooovat att göra. jag var ju sååå trött.

åt köttfärssås och spaghetti, stressätning på hög nivå, sen åkte vi i ilfart åka iväg med sängen som jag skulle fixa hem till mig på söder för att byta ut min gamla. allt gick jättebra, sen åkte vi till Gisela och hämtade hennes soffa hit. mycket bra, varsego.

ska väl gå o knoppa snart, jobbar tidigt imorrn med. ska fika med Ewe efteråt, om jag hinner ska jag försöka träffa Isabella. på tal om Isabella måste jag nog ringa Isabelle snart... hmm...

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0