Jacka från Abercrombie&Fitch

den hittade jag på blocket. den var köpt i USA för 3000 kr men hon skulle bara ha 1200 för den. den var brun med skärp i midjan och satt jättebra. en väldigt typisk Isabelle-jacka. den kanske inte är asvarm men det blir ju inte så kallt här ändå så jag tror inte att det behövs, till åre kanske, men då får jag väl ha en tröja...

köpte nog inte så mycket till den här helgen. var och bytte en grå kjol från Gina som hade gått sönder till den ceriserosa i 36 som jag ville ha från början. köpte lite smycken och ett skärp.

till nästa helg ska jag inte köpa nåt nytt, även om det är lön!


Kommentarer
Postat av: JOSSAN ♥

hehe äsch vilket bullshit isabelle :P i helgen tycker jag vi går och storshoppar!!! :D

2008-10-19 @ 23:29:01
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: JOSSAN ♥

jag menade med at "inte köpa något nytt nästa helg"

2008-10-19 @ 23:30:07
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0