Lördag natt 00.20

Nyss hemkommen från en sjukt hektisk dag, med tanke på att jag var sååå trött. gick som vanligt hem för sent från Micke och Linnéa, gick o la mig halv 12 och sen upp vid sex... För få timmar för mig att sova...
Jobbade iaf till halv fyra som vanligt, gick väl sådär, vet inte varför, saker känns så obkväma där emellanåt, vilket inte är så kul, men det ordnar nog sig till nästa vecka eller så.

Åkte hem och powernappade i typ en timme, sen ringde Gisela o väckte mig å sa att det var dags att åka på middag hos morfar och Paula med Elinor. Jag orkade inte tänka själv så jag sa att jag skulle åka med henne dit. så jag åkte från mig till fridhemsplan, runt en jävla massa till stureplan och sen till strandvägen och sen till östermalm. det tog säkert 40 min, vilket betyder att jag hade kunnat anstränga mig lite o åka den vanliga vägen som hade tagit typ 10. väldigt störanade.

vi kom fram till slut och åt en jättegod skaldjursmiddag med värsta efterrätten och grejer. stannade där till nio sen åkte jag till en gammal klasskompis i solna och träffade massa folk från gymnasiet. jättekul! när man inte träffas så ofta vill alla veta vad man gör och alla bara pratar, speciellt jag, haha. som vanligt.

skjutsade hem Jeanne, Jenny och Linnéa runt hela stan, mot vilka pengar då? hallå? TaxiIsabelle liksom... =)

imorrn kommer jag inte hinna andas knappt om allt blir som det är sagt. börjar jobba kl 0900, jobbar till typ 1400, sen hoppas jag att jag, Gisela och kanske Karin åker till Tumba och hälsar på mitt hjärta. har inte träffat henne på ett år, jag har ingen aning om hur hon ser ut. Strawberry Fields aka Berry, sto född 1995, fux med bläs.

ska ut sen, så måste hem o tvätta håret, gaaahhh. innan det spelar väl Sverige mot Portugal? :p

jaja, måste sova nu. Elinor, jag ska bli bättre på att uppdatera här. jag ska ringa mer också, till dig också Tintin. hoppas ni vet hur mycket jag tycker om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0