sliten...

Bridget Jones dagbok kanske e den roligaste filmen jag vet. haha, not. men ikväll får den duga, känner att jag inte orkar tänka mer än jag behöver. har tappat X antal hjärnceller i helgen så jag behöver ta igen mig lite.

Jag ska inte sticka under stol med att det var så vansinnigt kul, men då mår man som man borde dan efter också. för att inte tala om Cicci. hon såg ut som 15 svåra år, med mössa och solbrillor, när vi kröp ut ur lägenheten för att köpa en jacka som jag hade hittat på Blocket. men det var skönt att jackan satt bra att jag kunde köpa den, så vi inte hade gått ut i onödan. men självklart hade jag glömt att föra över pengar till mitt konto, så vi tvungen att ta oss hem igen, föra över pengar, gå tillbaka till Mariatorget, ta ut pengar och köpa jackan. Jobbigt.

Sen var det släktmiddag hemma hos mamma och pappa. det var jätteroligt och jättetrevligt. mina kusiner från småland samt faster och farbror kom upp till Stockholm. det klart att det ska vara finfint kalas när senior Sundfeldt fyller 90 bast!
jag var där till typ 10, sen skulle jag hämta Mica och Toni hos Mica trodde jag, i Stenhamra, men de var hos Toni i kaggeholm, typ andra sidan "stan", eller "ön" kanske jag ska säga. efter att ha åkt runt lite och hälsat på lite folk var vi hemma hos mig vid typ ett. drack en drink och sen åkte vi till White Room till två typ. det var inte lika roligt som fredagen, men det var roligt att festa med Mica ochToni.

Jag och Gisela hade bestämt att vi skulle göra ett nytt försök att hälsa på vår lilla totto som står i Vallentuna. så hon ringde och väckte mig halv 11 och sa att vi skulle åka klockan 11. kul. jättekul. så det var bara att ramla ur sägen och pallra sig iväg till bilen. vi hittade fram till slut och tittade på henne, det var roligt att se henne, men jag saknar verkligen inte det livet med häst och grejer. kallt stall och tidiga mornar o allt sånt. nej shit det har jag växt ifrån nu.

nu ligger jag och slappar i soffan. borde gå och lägga mig egentligen och sova ikapp några timmar. nästa vecka jobbar jag kväll.. eeeuuuuhhhh, hemska tanke. börjar 1130 och jobbar till 2000. måste stänga själv dessutom. ska försöka ta en etanolbil hela veckan så jag slipper betala parkeringsavgift mellan 9 och 11. det blir typ 20 spänn om dan, vilket inte är bra för min ekonomi. ska faktiskt ha matlåda med mig, imorrn iallafall, sen får vi se hur det blir resten av veckan.

nu ska jag bara se klart på den fantatiska Bridget sen ska jag gå och lägga mig.

Over and out. Nug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0