Snart ser jag ljuset!

Sitter själv på Bromma flygplats, igen, och stänga klockan åtta. Martin och Marcus övergav mig redan klockan sju för de skulle åka och träna, blä på dem. eller de är rätt så duktiga faktiskt...

Idag har det gått rätt så fort att jobba, solen sken och det var rätt varmt. nu håller vi på att köra ner de sista bilarna till däckbyte, och salubilarna ska iväg på transport till Arlanda el dyl. det är skönt att rensa undan lite för vintern.

snart är det lön! på fredag kommer de efterlängtade pengarna som jag behöver såååå mycket. Gisela är skyldig mig 4000 pix så det känns skönt att få tillbaka dem, men nu måste jag spara undan lite mer! om jag har tänkt att åka utomlands nästa höst, måste jag börja spara undan nu så jag inte måste svälta månaderna innan. men om man köper biljett ganska tidigt går det nog att komma undan rätt så billigt. kanske ska sätta mig och kolla lite priser nu, mmmmhm, längta bort lite.

har hittat en jättefin D&G väska på blocket. kostar 1000 spänn och var i skinn, typ ljusbrun. fast tjejen som har den har inte svarat på mitt mejl om jag kan komma och kolla på den, jätteirriterande... om hon svarar ska jag nog kolla på den i helgen. jobbar fredag kväll till 20.00 som vanligt den här veckan, och 09.00-14.00 på lördag, mindre kul men desto mer pengar. ska nog jobba på min kompfredag också.

Ska åka till ekerö alldeles snart och hänga lite med syrrorna och pappsen. Tintin och mamma ska åka till Sölden nu på fredag och Tintin ska vara borta i två veckor, så jag ska hinna säga hej då till henne. Tänkte åka och hjälpa Lina i stallet imorrn bitti. hon ska släppa ut sina hästar klockan åtta typ så det blir ingen sovmorgon då. har tvätttid sju på fredag så det blir ingen då heller. men, men tvätta bör man...

Nej nu ska jag ringa och prata lite med Cicci, hörs imorgon. Tack för mig, hej.


Kommentarer
Postat av: JOSSAN ♥

hallå, uppdatera :P

2008-10-31 @ 21:41:01
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0