Stadsvandring med Evelina

Sitter nu i soffan hemma hos mig för en gångs skull, Ewe har precis gått. Jag hämtade henne på brommaplan å sen åkte vi in till stan. körde längsta omvägen innan vi kom på att vi skulle ställa bilen hos mig och gå in till stan. vilket vi gjorde. gick till stan och åt en pastasallad med räka. fick väl duga..

sen gick vi till tuben och köpte kaffe sen åkte vi hit. ska kolla lite på sos familj. hjälp vad hemskt vilka snorungar det finns! skönt att man inte var sån iaf... det borde vara straffbart att ha ett Playboyhalsband, seriöst!

man blir ju deppig, ska nog kolla på nåt man inte behöver tänka lika mycket, typ Ugly Betty.

När vi gick i stan gick vi förbi några som stod och demonstrerade mot sex med djur. Jag tycker sånt är så sjukt vidrigt att jag inte ens kunde ta en folder eller titta på bilderna. jag skulle vilja skriva upp mig på deras lista mot det, men jag kan inte ens kolla åt det. jag vet att jag skulle må så dåligt av av det, jag skulle tänka på det innan jag skulle sova o dyl, och jag orkar inte det. usch... att man gör illa djur är bland det värsta jag vet. det är därför jag är världsnaturfadder, pröjsar 100 kr i månaden till Världsnaturfonden. väldigt stolt över mig själv. efter att jag såg hur dåligt isbjörnarna hade det på SeaWorld i Florida, måste jag göra nåt. så mina 100 kr skänker jag till isbjörnarna och valarna.

imorrn jobbar jag vanlig tid, nice, sen hoppas jag att jag ska träffa Danne, om inte han e för sjuk. annars ska jag nog på middag hos en liten kusin som fyller 6, eller så.

Innan jag går till jobbet ska jag ha sovit i min nya säng


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen tjena är du också ute i blogg världen . jag ska ge mig på ett andra försök och se hur länge de håller hehe aja hörs i morgon pinglan=)

2008-10-10 @ 00:20:02
URL: http://ississ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0