Hemma i soffan

Varför känns det som om jag alltid måste göra nåt efter jobbet? Kom hem för en halvtimme sen, känner mig redan rastlös även fast jag har jobbat hela dan... Det kanske bara känns så för att jag hatar att bara sitta av tiden, hemma, på jobbet eller var som helst.

Idag var det så fint väder! säkert 17 grader varmt och SOL! Helt sjuuukt skönt! Det  kändes som vår igen! Pratade med Mickis idag, hon hade varit på ett tokigt seriöst träningspass på nåt gym i Sundsvall, och det hade varit asbra sa hon. Jag känner mig jättemotiverad, får tillochmed friskvårdsbidrag från jobbet, ÄNDÅ har jag inte lyckats gå iväg och fixa nåt. Sen vet jag inte rikigt var jag ska träna nånstans... WorldClass ska ju vara dyrt, SATS också. Friskis&Svettis då? Jag ska nog göra mig ett litet uppdrag och kolla upp det efter jobbet, eller innan för all del, börjar ju 11...

Jaja, det är imorrn det, nu ska jag kolla klart på Idol, sen ska jag nog gå ut gå en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0