2012

Tänk om det verkligen skulle hända! Det verkar ju inte vara helt omöjligt, eller? Lika mycket som om ingen trodde att en tsunamivåg skulle forsa in över Thailand. Filmen verkar rätt bra ändå, även om jag inte tittar så mycket.

Jo, lyckades få ihop en önskelista också, jag tänkte att jag skulle lägga upp den här, så att om någon får för sig att köpa julklappar till mig så vet ni ju vad jag önskar mig! Bra va?

Ho, ho, ho


  • Nagellack, gärna mörka, bruna, lila, röda
  • Blockljus i fina färger
  • Ljusstakar, höga att ha på matbordet
  • Glasunderlägg
  • Saker att ställa ljus på, brickor, fat
  • TV, 42 tums, LED-TV (oh yeah!)
  • Surroundsystem
  • Ny telefon, HTC Hero, Andriod
  • "Nyckelträd" att hänga nycklar på, innanför dörren
  • Tavlor, hyllor till hemmet
  • Vinterjacka (alt. pengar till att köpa en)
  • Ramar
  • Böcker, Ondskan och liknande

Hoppas ni tycker att nåt av det här är roligt till mig! Annars är andra saker välkomna också!

Jag skrev tidigare om att sieze the day, att man kanske borde försöka tänka på det lite oftare. Jag kan säga att det var något jag verkligen inte gjorde idag. Det gick helt sjukt fort att jobba att det nästan var skrämmande! Hur åtta timmar bara försvann sådär, vips! Det är då man börjar fundera på vad man egentligen gör med sitt liv. Jobbet är halva vardagen och den bara rinner iväg. Det kanske snart är dags att börja göra något vettigt. Den tanken har slagit mig några gånger och snart blir den nog verklighet. Snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0