En liten uppdatering

Det har varit helt galet svårt att blogga nu de senaste dagarna, det har verkligen inte funnits någon tid. Det började "gå utför" i torsdags när jag först jobbade på EC till halv fyra och började jobba på Nordiska muséet klockan fyra. Kom därifrån halv två sen på natten, så då fanns det inte så mycket ork kvar.

Not to myself; ha aldrig mer obekväma, platta skor när du serverar, du utsätter bara dig själv för en lång och plågsam kväll!


Var ledig på fredagen så då passade jag på att handla de sista julklapparna  i Kista med Josse. Väldigt trevligt. Knatande runt där i flera timmar och kände mig rikigt nöjd. Sen blev det lite brådis hem, skulle byta om, hämta mamma, äta middag och vara hos Sara på Ekerö klockan sju. Som om det hände. En jättemysig kväll med gamla grundskole kompisar som jag inte träffat på flera år.Glömde även min kamera där, ajajaj, illa... Vi gjorde även en liten lek som jag faktiskt funderar på om jag ska leka på julafton. Eller varför inte nyårsafton, sånt brukar alltid vara uppskattat. Åkte in till stan på lördagen och var med min bästa och mysigaste kille Jonas och hans bror Johannes. Rätt kul, vaccinerade mig mot svinis också, det var nästan det roligaste; de hade drop-in vaccinering i Gallerian! Haha, jag tycker att det var helt fantatiskt! De brydde sig inte ett dugg om var man var skriven. Hilariuos.

Senare på kvällen åkte jag och J förbi hans jobb en stund, Dice (spelet han gör nån statistikprogrammering till) innan vi bestämde oss för att äta pizza ute på restaurang. Vi firade trots allt ett halvår tillsammmans. I like. Gick på 3D-bio och såg Avatar, jag kan varmt rekomendera den. SE DEN!!


Sjukt häftig film, jag trodde inte att den skulle vara så bra, I'm in love!


Det kanske låter konstigt att säga att man inte behöver se den i 3D, tror att den är lika bra om inte bättre utan, färger och sånt blir mycket klarare.

 

Hela söndagen tillbringades i Waxholm med Jonas släkt där tomte och julmat stod på menyn. En heldag därute, vi kom ut vid ett och var inte hemma förren vid tio, men roligt var det!

Vanlig måndag idag, ska snart åka iväg och handla middag med Rosanna, Kakan och Mica, ska bli mysigt. Imorrn ska jag hem till Petra för julmiddag och lite julklappar.

 

Hej så länge.



Kommentarer
Postat av: Remenaldo

oj, va mkt du hunnit me i helgen o kuligt låter d oxå :) Grattis!

2009-12-22 @ 07:17:19
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0