Färdig med julpyntet

Det är första gången som jag julpyntar helt själv! Tidigare har mamma gett mig en julstjärna som jag ska hänga upp i mitt fönster, sen har det varit bra så. När jag bodde på Söder hade jag ingen lust, visst var lägenheten mysig, men jag kände ingen julanda. Kanske berodde på att jag inte skulle bo där så länge. Men nu är det uppe iallafall! Även de lila gardinerna. Är det mer okej att borra kvart över nio på kvällen? Åborg, några kommentarer? (min otroligt gnälla otrevliga granne under)

Älskling


Jag fattar inte varför jag alltid ska fastna för massa såpor som går på TV! Nu var jag tvungen att kolla klart på Mammas pojkar, igår blev jag sur för att jag missade nästan hela Bonde söker fru och såklart ville jag ju inte missa Paradise Hotel. Jonas frågade om jag följde Big Brother. Självklart, sa jag. Allt skräp som går på tvn och allt strunt som jag läser på Aftonbladet och i HäntExtra måste jag kompensera med att kolla på nyheterna och läsa DN åtminstonde en gång om dagen. Nu har jag fått min dagliga dos efter 22 nyheterna på fyran.

Sista jobbdagen imorgon, skönt. Även om det har varit en okej vecka, rätt avslappnad ändå. Ska jobba till 20.00 så jag måste skynda hem till Idol! Det är ju final! Det ska bli mysigt, Mica och Angie kommer hit.

Vem ska man heja på?


Erik? eller Calle?


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

va fint d blev :) och nej du jobbar ju på lördag oxå :P svar från min blogg: ja d e klart, du ska ju va mitt "psykiska stöd" ! :)

2009-12-10 @ 23:13:10
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: jsose

Erik såklart ! fint det blev :)

2009-12-12 @ 16:13:11
Postat av: Elinor

bra! fett fina gardiner!

2009-12-12 @ 18:58:25
URL: http://sundfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0