Hälften avklarad

Hittade julklappar till halva familjen nu, det känns jätteskönt. Har dessutom planerat vad jag och de andra ska ge till morfar och co. Det ska bli roligt att fixa. Jag funderar på att försöka handla de sista nu på fredag, så jag har det undanstökat. Så jag har någorlunda koll på mina pengar... Det kan ju vara bra inför den kommande ledigheten. Jag är inte helt 100% säker på hur jag är ledig, men får jag som jag vill blir det hela ELVA dagar med bara tre dagar uttagen semester. Bra va?

Jag är glad att mitt favoritprogram "So You Think You Can Dance" har börjat igen! Jag blir alltid lika inspirerad att börja dansa, jag skulle verkligen vilja kunna dansa som ett proffs. Men det känns ju räughtt långt bort, som Micke skulle säga. Det som lockar mest är att vara med i Marys Hot Tamale Train. Haha, det är så roligt.


Jag hade funderingar på att sätta upp mina gardiner ikväll, men som Jonas säger, det kanske inte är så uppskattat. Eller? Klockan är ioffersig kvart i elva, men hur mycket kan det låta att borra? Vrurr, vrurr, vrurr och vrurr. Fyra små hål. Kom igen, det kan ju inte vara så farligt. Det kanske får bli så att jag mäter ikväll och går upp imorgon bitti och borrar innan jobbet.

Yeah, like thats going to happen.

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Hihi va gulligt, jag gillar oxå "so u think u can dance" o skulle oxå villa lära mig dansa..jag ska ju ev. börja me d me syrran oxå..Haka på! =)

2009-12-10 @ 11:58:54
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Huge

Haha, Klockrent "yeah, like that's gonna happen" Mohahahaa

2009-12-11 @ 13:33:12
Postat av: Issa

But it did happen! till slut iaf. Och åborg sa inget, kors i taket.

2009-12-11 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0