Hej!

Ursäkta mitt vansinnigt dåliga uppdaterande, har inget försvar till att det har varit så dåligt, så nu blir det skärpning! Summering av veckorna som varit. Veckan i Egypten var väldigt lugn och skön, mycket sol och sömn. Efter den här veckan kommer jag aldrig bo på nåt annat än all inclusive! Poolbetjäning är inte fy skam... Första veckan på jobbet är ju som den är, ja, första veckan på jobbet. Vad ska man säga? Första veckan på jobbet? Jobbade iallafall med Jos, då blir det aldrig tråkigt.

Sen fyllde min fina syster Elinor 18 år i tisdags! Grattis i efterskott gumms! Grattit tusen gånger till körkortet också!
Hoppas hon tycker om presenterna jag gav henne, jag hade lika gärna kunnat köpa dem till mig själv.. hehe. Det var en jätterolig middag med många härliga släktingar. Sen kom även Elinors kompisar förbi och sjöng och hade tårta med sig.

Jonas, födelsedagsbarnet, Gisela


Morfar, mormor, Sven-Ane, Paula, Pappa

Mina batterier tog som sagt slut första dagen i Egypten, men några bilder hann det bli!

Jaha, såg jag sliten, blek och tio år äldre ut? JA, kort och gott.

Status efter Egypten:



Nu till lite roligare bilder:

En av klänningarna jag köpte på VILAs utförsäljning. Nu ser jag iallafall lite levande ut. Eller?


Jättesött, med ena axeln nästan bar.


Supersnygg klänning, dock inte från VILA


Potentiell nyårsklänning?


Linne, detta är baksidan


Linne, skitsnyggt.

Jag köpte även två klänningar till, men de kanske bli julklappar till någon, då vore det ju dumt att lägga upp dem här... Slökollar lite på TV nu, men ska nog läsa lite istället, snart är det dax att skriva prov igen.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Ääääntligen =) Ja d e allti kul att jobba me dig me juh =D

Jättefina klänningar, o vila e nåt helt nytt för mig :P hehehe

2009-12-03 @ 22:22:44
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: josse

jaaa det var fan på tiden!!! :)

skitsnygg speciellt den potentiella nyårsklänningen tycker jag! det orangea linnet (eller vad det nu är för färg) kollade jag också på och försökte pracka på cicci att köpa men hon "var mätt" sa hon haha.. :)



btw, vadå skriva prov?

2009-12-03 @ 22:47:02
Postat av: Elinor

jättefina kläder, jag ville också handla jue! Säg till nästa gång!;)

vad är det för prov? :O

2009-12-03 @ 23:13:38
URL: http://sundfeldt.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag tycker också om den glittriga, men jag gillar den med en spets på också. hehe,det tog lite tid, men nu är jag igång igen!



Prov, till polishögskolan, det närmar sig... :P

2009-12-04 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0