Nej vet nån vad!

Jag har länge funderat på att sätta upp en lapp som det står "ej reklam" på, men det händer aldrig. Varför? Jag menar, hur satans svårt kan det vara? Jag får se om det blir av idag, who knows?

Fick däremot ett annat brev idag än reklam som var från Karolinska sjukhuset. Det var skönt att äntligen få besked från läkarna. Så jag öppnade det och kände, "jahaja, så nu var jag allergisk mot katter och pollen då, grattis". Jag har nog vetat ett tag att jag mår dåligt av att vara på Ekerö hos mamma och pappa, att katterna har mer påverkan på mig än jag velat inse. Det var nästan för jobbigt när det rann i näsan och ögonen och började klia ordentligt på överläppen och i pannan. Det känns som så konstiga ställen, men tydligen är det där det är mest känsligt på mig. Så nu vet jag att det är dem jag mår så dåligt av, så det är bara till att köpa anitistamin. Även om jag vet att det är katterna och pollen så måste jag fortsätta gå på ljusbehandlingen så eksemen försvinner ännu mer.



Mjau?

 

Värre saker kan hända, men det är fortfarande tråkigt.

Köpte en ny kalender idag också. Det kanske är lite konsigt, jag köpte en i augusti också. Men jag kom lite i "otakt" med att behöva köpa en ny kalender mitt i sommarn, så det blev en ny nu i stället. Det känns bra att börja det nya året så också. På tal om nyår, hoppas jag att det blir bra. Som det ser ut nu är det mddag hos Lisa och Rob med gänget, men sen är det oklart om vart vi tar vägen. Än så länge är det några dagar kvar, men det går undan och snart är det dags...

Det verkar som om jag ska sova ensam idag (!) så då passar det sig att gå och lägga sig och titta på The Shining i sängen, hehe... Eller? :S

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

meh, jag e ju oxå allergisk mot exakt samma lika!? =O

eller?! ;) hihihihihii

2009-12-14 @ 22:56:03
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vad tråkigt!! vågar inte testa mig även fast det kliar ibland. Skulle säkert visa sig att man va allergisk mot både hundar och hästar :p

2009-12-15 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0