Peak

Införskaffade mig en ny jacka idag. Jag säger som Josse, köp grejer på Blocket eller Tradera, det är skitbra! Jag har köpt massa grejer där, det gäller ju att man inte är för ivrig när man har hittat nåt bra och känner sig tvungen att köpa. Jag brukar ha ovanan/vanan att inte ha med mig pengar så man får springa och hämta eller föra över på banken. Jag åkte och tittade på jackan efter att jag hade varit på middag hso Jenny med Gisela. Vi åt hemlagad lasange, hur gott som helst. Hann glutta lite på Bonde söker fru innan jag åkte också, det är så bra!

Hinner inte lägga upp bild nu, det kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: josse

så du slog till på jackan, vad kuuul :) blocket är bäst! börja SÄLJ saker också, det är ännu roligare, speciellt på tradera :)

2009-12-17 @ 10:56:28
Postat av: josse

uppdatera!!!!! :P

2009-12-21 @ 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0