Rädda Barnen

Jag var inne på Mogis blogg och såg att hon hade köpt armband till förmån för Rädda Barnen. De kostar 100 kr styck varav 53 kronor går till RB. Superfina! Jag köpte bara ett som det står "Love and Play" på, med rött armband. Jag brukar inte köpa grejer sådär, men nu kände jag att jag ville ge lite pengar i jul. Var nära att beställa kläder från Nellys, men kläder är nog det sista jag behöver just nu, det är bättre att kolla i mellandagsrean. Tummen upp för det!


Gör som jag och köp ett du också. Save the children!


All work and no play make Jack a dull boy...

 


Kommentarer
Postat av: josse

braaaaaaaa isabelle! :D

2009-12-22 @ 18:29:28
Postat av: Issa

YES!

2009-12-23 @ 07:22:14
Postat av: Remenaldo

naaaw, va gulligt =)

2009-12-23 @ 08:03:42
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0