Så var den här helgen slut

Eller? Tittar på Alpha Dog hemma i soffan. Idag tog det mig till klockan tre att ens ta mig upp. Åkte till Ekerö och fick massa god mat. Vilken söndag va? Igår var iallafall rikigt rolig. Fredagen var sådär, kul med förfest hos Jonas innan och sen gå till ett ställe som jag inte har varit på innan, Pure. Helt okej place faktiskt. Men hade en helt värdelös bakisdag dagen efter, lite onödigt eftersom jag inte ens var det, haha. Oj, nu känner jag att bara skriver en massa blaj, simultanförmågan var tydligen inte så bra som jag trodde. Äh, jag laddar upp lite bilder istället, så kan jag komma med något vettigt imorgon.



Jobbar kväll hela nästa vecka, med Jos ioffersig, men det är ju sådär kul. Måste gå och sola på Karolinska också, helst tre gånger. Plus att jag måste(!) skriva den där önskelistan, fick som jag sa bassning för att jag inte hade gjort det. Well, well tar det imorgon.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Issa

SNAP!! :D

2009-12-07 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0