Tredje advent

Det är konstigt att man bli lika förvånad varje år över hur fort tiden går. Nu är det bara en och en halv vecka kvar till julafton, vilket ska bli så skönt!

Den här helgen har gått undan, som de allra flesta. Fredagen var jätteskön med Idolfinalen på tv och Mica, Angie och Jessica som sällskap. Och Erik vann ju såklart! Han var grym! På lördagen skulle massa tjejer komma över och ha lite luciavaka. Jag hade köpt pepparkakor och glögg och satt upp det sista julpyntet. Sen kom alla runt åtta-nio och vi drack glögg och vin. Jättemysigt.




Karin och Gisela

Vi satt här till tolv sen åkte jag, Angie, Mica, Tessan och Toni in till stan och Ambassadeur. Jag och Gisela hade bestämt att rida och hälsa på vår gamla häst tidigt idag söndag, så jag åkte hem vid ett. Var dessutom uppe och tvättade klockan 07.00 imorse! Det ni!

Det blev ett känslosamt möte med vår fina gamla häst, Strawberry Fields idag. Vi sålde henne för två år sedan till en person som vi trodde skulle ta hand om henne resten av hennes liv. Men det blev inte rikigt så och hon stackaren åkte på världens resa som inte var särsklit trevlig. Men nu var hon där idag och mådde bättre än på väldigt länge och det var det viktigaste att se.

Imorgon är det tillbaka till vardagen, och jag ska försöka lägga upp planerna för veckan. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: angie

Tack för en mysig helg hjärtat ♥

2009-12-13 @ 22:54:00
Postat av: Issa

Tack själv, nästa gång kör vi hela kvällen. Puss babe

2009-12-13 @ 22:56:59
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0