091103

Redan november alltså, helt sjukt! Det går knappt att förstå. Att tiden går fort kan man ju inte göra nånting åt, men får göra det bästa av tiden istället. Tisdag lunch och jag har redan hunnit träna, äta en snabblunch, tvättat håret och snart jobbat i en timme. Känns som om jag har fått ut ganska mycket av den har dagen redan. Inga direkta planer idag, jobbar ju till 20.00... Pratade precis med Jonas han hade fått med sig en av mina matlådor med mat till lunchen idag, men när han i all hast kastade sig på tunnelbanan åt fel håll glömde han den såklart på tuben. Jag som precis hade sagt att jag snart inte har några matlådor kvar. Jahapp, där hade vi en mindre.

Skickade iväg ett mejl till en hudterapeut idag för att se om de kan hjälpa mig med mina utslag, jag blir helt galen på att de aldrig försvinner! Tror däremot att en bra grej att börja med är att inte festa så mycket, så på fredag blir det lugnt, köra bil=ingen dricka. Smart lösning va? Ska dessutom vara på jobbet 09.00 på lördag morgon också. Jag kommer ju vara lagom glad på mig själv om jag får för mig att ställa bilen på nåt smart ställe och dricka vin istället. Så om det blir lite mindre fest kanske huden får behålla lite mer fukt, det kanske är det som krävs. Jaja, vi får väl se vad om de svarar.

Not till myself; klippning på torsdag, måste snart köpa nytt gymkort igen. Glöm ej! Låt stå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0