Balance!

Kom hem från Balance för någon timme sedan. Det var jättekul att vara där och få det här gratiskortet som gäller i två veckor. Då får man alltså träna hur mycket man vill fram till den 30:e november, vilka pass och hur mycket gym som helst. Blondinbella visade oss runt i deras snygga lokaler. Måste ju erkänna att de var lite flashigare än på Friskis... Det har tre våningar, alla har helt kompletta gym, olika passalar där man kunde köra kettlebells, stripchair, spinning, yoga, pilates, typ allt!

Är hemma hos hjärtat nu och ska gå och lägga mig och kolla på House i sängen, ska vara tidigt på jobbet imorgon. Tänkte möta upp Anna för en fika efteråt, sen måste jag nog hem och packa, gah åker ju snart! På onsdag spelar Sverige mot Italien, som vi då tänkte kolla på O'learys, Cessan ska med och då ska vi börja fundera på nyår och även lite lucia-firande :).

På torsdag ska jag nog tillbaka till Balance, de ska ha lansering av sina nya hårprodukter, L'oreal Matrix som de har i duschen som alla får använda. Det roliga är att de har två stycken, för fett och för färgat hår. I like. Då kunde man få en goodiebag och snacks.

Vad sägs om den här bodyn? Ha?

Ska lägga mig och drömma om att när jag vaknar så ska jag se ut sådär. Om man tänker rikigt mycket på något så kommer det väl att hända, right?

Godnatt xoxo

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

ahme nee så får du inte se ut juh, hon e för grov!

2009-11-17 @ 09:50:07
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0