Helgen i bilder

Det har inte varit många sekunder övr till att göra det jag egentligen ville göra, har ju inte hunnit blogga nånting! Var och tränade Ki-box med Gisela efter jobbet i fredags, sen var det stress stress stress hem till Jonas för att äta middag, byta om och åka iväg till Mica och Toni. Träffade Tintin och Gisela i torsdags också, då var vi och åt ute och sen såg vi Bröllopsfotografen, som för övrigt var skitbra!



Förfesten hos M och T var skitkul, den roligaste på länge. Toni fick en flaska tequila av oss, så det var mer tequlia åt folket innan vi gick ut, aldrig fel!


Tessan, Adriana, Toni


Jag, Toni och Tessan

Jonas och Angie

Angie och jag


Toni och Finky

The Bad Ones

Brudarna Babes

Amba

I lördags var det ju dags för denna roliga kryssning! Båten hette Galaxy och den var rikigt fräsch, allt vad det gäller inredning och folk, inte rikigt lika grisigt som Cinderella. Med på båten var det jag, Jonas, Josse, Jos, Sandra och Petra. Det var hur kul som helst! Tog inte buffén den här gången, det blev mer chips istället. Dessutom hade "discot" öppet till 05.00 vilket var bra, inte för att jag var där sår länge, men för de som var det var det ju skitbra!


Jag, Sandra och Josse

Fin!

Söt Petra

Jos

Jag och Josse

The guy with the pink hat

Jos och Jag

Sandra

Jos, Jonas och Kapten Krook

Josse och en gammal jobbarkompis från TP, Monir!

Hihi, rätt slirigt...


Det var rätt kul, ganska segt dagen efter, det blev en hel del drinkar. Kom hem vid halv åtta, åt en otroligt tråkig pizza, skulle egentligen gått och sett "this is it" med Linnéa, men det gick inte. Var på tok för trött. Kollade på "ensam mamma söker" och sen var det sängen. Nu ska jag iväg till jobbet och kanske eventuellt komma i tid, vem vet? Hörs sen. xoxo

 


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Hahaha, skön helg o kul bilder juh! =D

2009-11-02 @ 13:00:11
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Issa

Grym helg verkligen!

2009-11-03 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0