iPhone

Deltar i en tävling på Fokis blogg där man har möjlighet att vinna en iPhone med valfritt skal. Jag tyckte detta skalet var det snyggaste, jag gillar ju lite tjejiga grejer som rosa och sånt. Jag har ju faktiskt en gång på att även tatuera en fjäril, men jag är inte säker på att jag kan stå för det hela livet. Men skalet var skitsnyggt. Brunt är faktiskt en av mina favoritfärger tillsammans med rosa och grönt.


Jag vet dock inte vad Jonas skulle säga om det. Han skulle tycka att jag var en förrädare som inte köpte en HTC Android. Haha, kanske inte rikigt så, jag menar om jag vinner skulle han ju vara glad för min skull. :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: josseeee

ojoj vad du bloggar på :) bra där!

2009-11-18 @ 13:19:59
Postat av: Jonas

Jag skulle kanske skulle tycka det var på gränsen till förräderi :P. Ne jag skulle självklart bli glad för din skull om du vann.



Men jag tror helt klart att du skulle tycka bättre om en mobil med android. Min gammla tråkiga htc e ju inte så rolig men en htc hero eller en samsung galaxy så länge den har android så är det bra :D.

Puss

2009-11-18 @ 13:39:22
URL: http://rumnsex.wordpress.com
Postat av: Issa

Ja nu skriver jag i rasande fart, får se hur mycket det blir nästa vecka :).



Jag tror att egentligen vill ha en htc, men skulle jag vinna en är det ju helt klart annorlunda!

2009-11-18 @ 14:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0