Med fötterna i soffan

Status:
Det gör ont som fan och inte ser det bättre ut. Ska till vårdcentralen på torsdag hoppas det inte är lika rött och gör så förbannat ont. Jag menar det ser ju inte alls bättre ut än vad det gjorde för några dagar sen! Det värsta är att jag inte har råd att gå dit imorgon om det är så att det blir värre, fast då kanske jag får ta mig råd...


Är hemma från en fika med Anna, jättemysigt. Fick låna boken, som egentligen är Micas, Twilight. Det var inte så lång fika, men en biskvi hann slinka ner, och jag är inte den som är den!

Efter en sådan här tråkig dag kändes det som om det var helt okej. Jag menar, det har ju regnat i tre dagar! Herregud, det kan väl sluta snart, typ nyss? Jag orkar inte göra nånting, ska bara ligga här i soffan med tvn på i bakgrunden och läsa klart min tidning.


Sådär lagom pigg.

Snart börjar Vänner och jag hoppas att nån kommer och lagar middag åt mig. Typ Jonas. Jag återkommer när Di Leva har fått säga sitt.

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

aj aj aj, d va ju inge vidare.. Men nåt som lät bra va ju iaf biskvin ;D

2009-11-18 @ 07:03:01
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Jonas

Middagen blev ju riktigt god ;)

2009-11-18 @ 13:41:13
URL: http://rumnsex.wordpress.com
Postat av: Issa

Maten var den bästaste, aldrig fel med pasta, bacon och creme fraiche! Puss!

2009-11-18 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0