Mitt i...

.. veckan är det ju redan. Och ingen träning har det blivit, vad dålig jag är! Men på tal om träning anmälde jag mig till en tävling som Blondinbella har anordnat. Hon gjorde en tävling där hon lottade ut 100 platser till 100 personer som ville komma och träna med henne. Man skulle skriva några rader om  varför man tyckte träning var vikigt för en. Och jag vann en plats! Visserligen var det rätt många platser som lottades ut, men det var 700 som sökte så det kändes rätt kul ändå. Det tråkiga är att det börjar på måndag den 16 november, och jag åker ju till Egypten den 20:e.. Vilket betyder att de bara är fyra dagar jag kommer kunna utnyttja det. Träningen är på Balance på Lästmakargatan, det ska bli kul att gå dit och kolla in stället.

Igår hände det inte mycket, en vanlig grå tisdag helt enkelt. Det enda var väl att det var en dag närmare helgen, woho! I helgen kommer det nog bli en del att göra. Fredag blir det nog vin och Idol hos mig med Cessan. Jag måste vara pigg på lördag, jag och Linnéa ska till Jimmy Choos kollektion för H&M på hamngatan tror jag. Vi ska tydligen köa låååångt innan det öppnar för att vara bland de första. Helt galet Ska för övrigt hänga lite med L imorrn.

Är hos Jonas nu, kom hem från en mysig fika med Mica och Anna. Anna har jag typ inte träffat sen vi sprang vårruset i våras, så det var ett tag sen. Första gången jag var på Café 60, asmycket studenter och öppet till 02.00, shit vad det där stället tjänar pengar, det är alltid proppfullt när jag går förbi.

Mer planer för helgen är, go-kart och middag med jobbet, fotomässa med Jonas, träning och säkert en middag på Ekerö. Nej nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och försöka sova tidigt.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0