Ny säsong av Paradise Hotel!

Hehe, det är ju för jävla roligt! Jonas anser att man blir dum i huvudet av att titta på det. Jag kan ju hålla med om att det inte är väldigt hög intelligensnivå på det, men det är ju underhållande.


Status just nu:


Helgen då. Fredagen var en till en början lugn och mysig hemmakväll med Josse, som innehöll chips, dipp och Idol. Ett mycket bra koncept. Åkte senare hem till Jonas där två av mina favvisar var, Micke och Jocke. Hur kul som helst att träffa båda, speciellt Mike, saknar att bo med honom. Trodde att jag skulle gå och lägga mig, men icke, följde med till Limerick. Det var faktiskt rikigt roligt.

Lördagen var hektisk som vanligt. Var på kyrkans loppis och fikade lite, sen vidare att fika med Linnéa, skyndade mig hem för att byta om till go-karten med jobbet. Vilket fakiskt gick över förväntan. Kunde köra och hade inte så ont i handen. Sen att jag blev varvad tusen gånger av alla förutom Jos, gjorde inte så mycket. Kom näst sist och före Jos dessutom. Trodde inte att jag skulle kunna skjuta pilbåge heller men det gick det med.



Middag åt vi på Jensen Böfhouse (?), väldigt trevligt. Det blev flera rätter och både öl och vin. Jag kan rekomendera efterrätten, våffla med vanlijglass, nougatkräm och hasselnötter. Mhhm!


Efter Jensen gick vi vidare, till Medusa av alla ställen. Men det var kul, billiga drinkar och rätt bra musik. Det finns en rockigare sida av mig också. :P



Tack alla för en rolig kväll!

Imorgon ska jag till Balance och hämta upp min vinst. Lite tråkigt är det ju att jag inte kan utnyttja det, men alla tips och trix ska man nog kunna ta del av. Om jag har tur kanske man kan flytta lite på de där två veckorna, så skulle jag kunna göra det när jag kommer hem. Men det kommer säkert inte att gå, jag får väl hoppas på att det är en kille som håller i det, så jag kan sitta där och blinka med mina råddjursögon. =)

Godnatt xoxo


Kommentarer
Postat av: Hugie

ÄNTLIGEN!!!!!!! ... Jag känner mig viktig nu ! Tack!

2009-11-16 @ 00:22:50
Postat av: Remenaldo

Tack sjäälv ;P

D va riktigt kul o roliga bilder oxå ! ;D du får se till att lägga över dem(+från kryssningen) på usb-minnet ;)

2009-11-16 @ 07:39:51
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: MJ

Önskar lite just nu att jag inte gick in på din blogg och såg bilden på din hand AJAJAJ. Men det var ju kul med bilderna från helgen så jag kommer nog tillbaka :D

2009-11-16 @ 11:39:18
Postat av: Issa

Hoppas du kommer tillbaka MJ, det var roligt att ha dig här!

2009-11-16 @ 14:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0