Smärta!

Har lite ont i såret, stygnen. Var tvungen att ringa mamma och fråga om det ska vara så :). Det är lite svårt att beskriva hur det känns, men det känns lite som ett blåmärke och då var det helt okej. Vilken tur då. Har funderat lite på hur det ska gå att bada med det, undrar om det kanske är bättre att behålla stygnen hela näst vecka, fast det kanske inte går? Jaja, jag får väl ringa vårdguiden, de påstår sig kunna det där med skador och sår ;)

Måndag då, inte så farligt egentligen, måndagar är helt okej. De brukar vara min slappardag när jag inte gör något alls efter jobbet. Idag kommer det nog inte bli så, jag får flytta den till imorgon istället. Kanske lägga en ansiktsmask och måla naglarna, underbart. Efter träffen på Balance kanske jag kommer hinna se slutet på Funny People, grym film, hatar att bara se halva filmer... 
 


Källa

Se den!


Kommentarer
Postat av: josse

mysig bild på dina stygn hörru :P men stackare, så jäkla otur att det där hände precis NU när du ska åka och träna och allt :( jag måste höra om balanceträffen så jag ringer dig imorrn, haha! är du med på bild på bbs blogg eller? ;)

2009-11-16 @ 21:44:56
Postat av: Issa

mmm jag vet, skitsurt att inte kunna träna när det är värsta stället! kollade på hennes blogg, men hon hade bara lagt upp några bilder, ingen på mig dock. Vi rings imorrn, Pusss!

2009-11-16 @ 22:07:38
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0