Champinjonligan med pizza och cola

Dagens dagen blev ju inte rikigt som jag tänkt mig. Skulle gymma innan jobbet idag. Kom iväg jättesent och tänkte att nånting är bättre ingenting iallafall. Men hade glömt mina träningsbyxor hemma så det blev inget alls. Enda jag lyckades göra var att boka instruktör på måndag och låna duschen på F&S. Hehe, busigt värre... Inte jättemycket att göra på jobbet förren på eftermiddagen när alla dessutom hade gått hem. Det var några gubbar från EU som var runt och härjade på flyget så det tog 30 minuter att tanka när det i vanliga fall tar tio. Helt galet. Åkte iallafall hem sen vid sju och skjutsade Elinor till brommaplan och hämtade Samuel. Vi åkte och köpte med oss pizza hem till Jos där vi kollade på Real Madrid- Ac Milan. Milan vann.

Jag ska tillägga att jag hade tänkt att träna efter jobbet idag istället. Det gick ju inte så bra kan man ju säga. Måste nog åka iväg innan jobbet imorgon.

Nej blev jag en tröttmössa. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Hehe va busigt av dig :) Men jag tycker d va kul igår iaf ;) D får vi göra om inom en snar framtid!

2009-10-22 @ 09:11:27
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0