Dags för träning

Heeej!
Hemma från fjärde och sista dagen på jobbet denna vecka, ledig imorgon, hur skönt som helst. På dagens idag står träning som första punkt. Jag och Elinor ska åka till Friskis&svettis på Lindhagen och köra ett medelgympa pass. Andra passet för veckan, och andra gången med mitt nypåfyllda kort! Känns ju helt kick-ass.



I min tjusiga träningsoutfit. Jag känner att jag vill demonstrera hur trött jag känner mig efter en hel dags slit. Jag tycker att jag förtjänar nåt smarrigt efteråt. Typ vanlijkesella med blåbär och hallon. Bra! Efter träning. Men experternas tips tror jag är vanlig kesella med fun light. Am I right? Hur som helst, så är denna utstyrsel HELT OCH HÅLLET från H&M. Efter mitt svettiga pass ska jag hem till Cessan och hänga lite.

Igår var det födelsedagsmiddag för Jonas i Waxholm. Det var jättetrevligt! Två kusiner, en faster och en farmor var på gästlistan. Det bjöds på oxfilé med potatis och sallad. Sen åkte vi hem och jag sov som en stock.

Bild på födelsedagsbarnet;

Hjärtat

Nu måste vi bege oss iväg, borde kanske leta upp ett hänglås också, det vore ju fint. Åh! Btw, imorgon ska kosan styras mot IKEA och köpa lite nytt. Sen ska visa allt fint jag har köpt. Ska även försöka träffa mamma en stund och på kvällen ska jag och J på restaurang. Gissa vilken?

 

Återkommer senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Hihihi va gulligt! Men du glömmer väl inte att du iofs ska jobba på lörd. ist. för mig?! =O

2009-10-09 @ 13:01:41
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0