Ensam mamma söker

Äntligen hemma! Sitter i soffan med Jonas och min nya inneboende Paulina! Det känns spännade och jättekul. Vi känner inte varandra alls så det ska bli roligt att se hur vi funkar tillsammans, jag tror att det kommer att gå bra, om hon inte sköter sig får jag väl skicka ut henne med huvudet före, hehe...

Gårdagen i bilder;

Josse och Petra

Cessan

Moi

Bella, Cessan, Josse

Middagen hos Josse var jättekul, god paj och massa skratt. När maten var avklarad och alla hade flyttat intill vardagsrummet dracks det och kördes det självklart "jag har aldrig". Haha, en klassiker, slår aldrig fel, alltid lika upppskattad och lätt att leka. Josse hade gjort ett litet quiz om alla som var där, askul! Sen taxi till stan mot Grodan och senare White. Blev dock en kortis för mig, mötte upp Jonas för lite fyllekäk, mums. Btw, tunnbrödsrulle med räksallad är nästan min favoriträtt. (kidding). Var rätt sliten imorse, men när jag kom till köket hade J gjort en gourmetfruskost till mig, smörstekta trattkantareller, bacon, ungsbakad baguette och jucie. Kan det bli bättre?

Hann med en fika med Linnéa och Jeanne i Solna också.

 

 

 

Söndagmiddag hos mamma och pappa i vanlig ordning.

Farmor, pappa, Gisela, Elinor

Nej, får det räcka för stunden ska kolla klart på Ensam mamma söker, får se om jag orkar se "The Bourne Ultimatum" också, om jag inte somnar... Det är lätt hänt.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

nice! va söt du va, like ur outfit ! ;D

svar på ditt inlägg på min blogg så vare mest dani som städade måste jag nog säga :P o ja du har så rätt så i att jag ska förbi kissie-mjau ;) men du me iofs?! =)

2009-10-04 @ 21:41:19
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: jossan

vad bra att du hade kul!! :D haha klart jag kommer ihåg att du var med på white men jag menade eftersom du skrev att du hooppades på white och då varför du gick så tidigt :P jag vill ha dina bilder sen!!! pusss

2009-10-04 @ 22:16:33
Postat av: Jonas

Du orkade aldrig bourne ultimatum :). :*

2009-10-05 @ 09:13:05
URL: http://rumnsex.wordpress.com
Postat av: Elinor

Vad är det här för uppdatering? Jag vill läsa;)

2009-10-05 @ 22:14:32
URL: http://sundfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0