Fest i Alvik ikväll!

Äntligen lördag kväll och snart på väg ut. Försöker göra mig iordning, men vill hellre kolla på filmen, och folk kommer hit om en timme! Har ingen aning om hur jag ska göra med mitt hår, är redan trött på det och ska inte klippa nmig förren 5:e november.. Hur långt som helst kvar ju! Hur som helst så måste jag fixa det ikväll. Kör nog plattat och lite uppsatt. Har på mig min nya kjol och t-shirt. Ska ta de bekväma bruna med peep-toe från USA också, har inte haft de på jättelänge. Kvällens plan är att gå ner till Alviks medborgarhus och gå på fest med mitt gamla fotbollslag. Ska bli skitkul, både herr och damlaget kommer + alla gamla rävar från förr, Mica, Tessan med flera. J ska med också, det blir kul, han känner inte så många av de här, men det ska nog bli bra till slut.


Här var vi inte gamla, Ayia Napa 05 (tror jag) alla utom Helena längst till vänster ska med ikväll.

Helena, Mica, Bella, jag, Angie


Alla igen + Jessica som också kommer ikväll.

Den veckan på Napa var ju så sjukt jävla rolig! Bland det roligaste jag gjort! Från början skulle vi åkt till Turkiet två veckor, men det var så mycket bomber där så vi vågade inte. Sååå glad att vi åkte till Cypern istället. (Bilderna är snodda av Mica)


Sommaren efter var vi i Portgual. Jessie och Bella var där i tre månader, jag i en, Mica och Angie i två veckor. Sjukt kul det också, väldigt annorlunda ställe jämfört med Napa, nästan inga svenskar alls.

I sommar kör vi igen tjejer! Kallis och Napa! (just kidding. Been there, done that, bought the t-shirt). Nu är det Bulgarien som gäller. Jiihaa!!


Kommentarer
Postat av: josse

bulgarien?? hahaha

2009-10-18 @ 10:55:02
Postat av: Remenaldo

sunny beach?! ;O

2009-10-18 @ 22:59:25
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Issa

haha, såklart! alla vet väl att det är dit man ska åka, speciellt i vår ålder. kommer ju vara 100 år äldre än alla andra.

2009-10-19 @ 10:23:03
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0