Fredag morgon

God morgon!

J har precis gått ut genom dörren, kanske lite sen till jobbet, men vilken tur att det är fredag då! Jag sitter i sängen med lite frukost och ska göra mig iordning. Idag är det nästan bara jobb som står på schemat, ska nog bara vara hemma och mysa ikväll. Micke flyttar ut imorgon så jag gissar på att han ska vara hemma och packa sina grejer. Det blir nästan som "sista gänget med kvällen" som jag tror att avslutningen i 9:an kallades för. Sen spreds alla för vinden.
Jag kommer ihåg jävla skönt jag tyckte det var att äntligen få sluta. Sista tiden hade det gått och blivit en massa tjafs alla tjejer emellan, det hade ioffersig varit tjafs med jämna mellanrum ändå, men det var urtrist på slutet. Och sen känslan av att få lämna lilla Träkvista på Ekerö och få börja gymnasiet. Hur awesome var inte det? Sen tyckte jag inte om skolan jag börajde i från början, men den blev rätt bra ändå. Nu i efterhand är jag väldigt glad att jag tog studenten 2006 i Solna Gymnasium, den var skitbra för mig! Btw på tal om skola, så har polisutbildningen som skulle sätta igång till augusti 2010 skjutits fram till januari 2011. Vilket betyder att det kommer ta ännu längre tid innan jag kommer in där... Men jag har nog bestämt mig för att plugga en KY-utbildning innan det, får vad det blir bara. Någon som vet nån bra?


Hur god ser den där frukosten ut, lite trött, min jobboutfit x2, Jos på jobbet.


Nej nu ska jag pallra mig iväg till jobbet, vi hörs lite senare!

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Haha, du e rolig du! lägga upp en sån där tokbild på mig liksom =)

2009-10-02 @ 11:44:15
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Anonym

That outfit is so to die for!

2009-10-02 @ 19:05:04
Postat av: Remenaldo

du menar min ? ;P

2009-10-03 @ 14:15:47
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag tror att det menas den fantatiska Europcar-outfitten i allmänhet, den borde säljas på H&M!

2009-10-04 @ 21:05:18
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0