Ledig idag!

Har precis ätit frukost hemma, inte för att jag åt så mycket, har ingen matlust. Det känns jättekonstigt, jag som alltid gillar att äta. Det kan ju vara så att jag är påväg att bli sjuk eller nåt, men det har jag verkligen ingen lust med. Vi ska snart åka iväg till IKEA, jag har lovat J att vi inte ska gå i fyra timmar, men kanske tre och en halv. Jag har ju jättemycket saker som jag vill köpa! Ny byrå till halllen, matta och tavla till kontoret, lampor till mitt rum, blommor, lite ljus kanske. Salladsskål, lakan.. shit listan kan bli hur lång som helst. Jaja, ska inte sitta här för länge nu, mamma ska ju komma i eftermiddag och hjälpa mig lite. Har ingen rolig bild att lägga upp nu, här är en innan utgången i lördags.

Nej nu går bilen, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Hur har din dag varit? :D

2009-10-09 @ 23:01:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Isis

blev en sväng på ikea, blev lite fattig efter det, ska lägga upp bilder imorgon! själv då? hittat på nåt kul? det är ju trots allt fredag :)

2009-10-09 @ 23:15:21
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0