Lycksökare

Jag har alltid varit sån som går och tittar ner i marken när jag är ute och går. Kanske för att jag ofta hittar massa roliga saker som jag inte hade sett om jag hade tittat upp. Vilket egentligen är trevligare, men jag blir ju å andra sidan rikare på att titta ner i marken. Jag har under faktiskt flera år hittat pengar på marken. Mitt bästa fynd var nog ute på Solidaritet där jag hittade en 500-lapp vid toaletterna. Då blev jag rätt glad. Eller när jag och Angie skulle hem från White Room kunde jag helt plötsligt glatt betala taxin hem, hade just blivit 500 kr rikare. Den helgen när jag hittade 320 kr över en hel helg, ca 100 kr varje dag så tyckte jag det också var roligt. Och till sist igår då, när jag kom hem med exakt 122 kr mer på fickan. Tricket? Titta bara på marken när du går, det är mitt bästa tips på att bli rik.



Adois så länge.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var ju helt sjukt du hittade verkligen pengar överallt!



Puss

2009-10-28 @ 12:08:25
URL: http://rumnsex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0