Middag och utgång ikväll

Gårdagens fynd i tvätthallen.

Någon har satt upp en solarielampa i tvätten. Är det meningen att jag ska vara här nere hela tiden?

Någon har satt upp en solarielampa i tvätten, är det meningen att jag ska vara där nere hela tiden?

Jos in aktion .



He's the man.

Sitter hemma hos J och ska müsa lite, dagens ikväll är middag och utgång med födelsedagsbarnet Josse. Ska vara möta Cess på Rådmansgatan vid sju så jag har inte jättemycket tid här att göra mig i ordning. Det ska bli så kul att gå ut med alla tjejer ikväll, jag hoppas vi går till ett roligt ställe, typ White?

Ska hålla Jonas sällskap i köket nu, kommer med oufit imorgon!

Puss xoxo

Kommentarer
Postat av: josse

vi gick ju till white! varför drog du så tidigt??

2009-10-04 @ 13:34:24
Postat av: Issa

haha, jag var också på white? remember? men jag var inte kvar jättelänge. hade du roligt? tack för en rolig kväll!

2009-10-04 @ 20:57:15
URL: http://isabellio.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

haha du e ju typ stammis på whitey verkar d som?! jag har liksom inte ens varit där :O

2009-10-04 @ 21:42:44
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0