Städ+musik+kaffe+blogg

Springer runt hemma som en skollad bäver och städar, lägger in låtar på Spotify, dricker kaffe och ska snart ska jag iväg och träna. Nu skickar jag i mig en avokado med herbamare och citronsaft på. Mums. Är med i tävlingen på Kenzas blogg och tänkte försöka få en annons på Eniro. Det kan bli kul! Hade en rätt rolig dag på jobbet, gjorde det jag skulle i princip, vimsade runt i Sundyberg, åt tårta och gick hem. Det är så skönt att komma hem tidigt, då kan man pyssla och göra sånt man inte orkar om klockan bli för mycket. Jag ska lägga upp en bild på min ny-organiserade byrå när jag kommer hem! Efter träningen ska jag åka till Mica och Toni en sväng och hänga innan de går ut.

På tal om att gå ut, inte för att jag ska gå dit, flyga känns lite lättare. Ska åka med mamma, pappa och Elinor till Egypten 20-27 novmber! Det ska bli sååå skönt! Oj, nu blev det såklart bråttom, jag måste skynda mig att byta om  och åka iväg till Lindhagen för ett medelgympa pass!

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Haha ja d va dagens rolighet! ;D

Jora den va riktigt bra faktiskt, men zlatan va ganska värdelös o skadade sig typ o blev utbytt :( Dock vare kallt, frös nog ihjäl ett par ggr ! =/

Jag e allt lite avundsjuk på att du ska få åka till egypten..

2009-10-15 @ 08:09:59
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Issa

jag hade ju velat se matchen ju, men mina kära vänner hade alla kanaler förutom sexan, hur konstigt är inte det?

jag ska skicka vykort till dig från egypten, oroa dig inte :P

2009-10-15 @ 10:22:34
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0