Tvättar

Åh, det är så härligt att tvätta klockan 07.00 på en måndagmorgon. Det finns inget bättre än att slänga in smutsig tvätt i maskinen och ta ut nytvättat som luktar så gott. HA! Eller inte. Hade hellre legat och sovit, första dagen på veckan ska bara vara slapp. Men men, håller redan på med min tredje maskin så nu är det ju rätt skönt. Fast det blir nog två maskiner imorgon också.

Lördagen blev lika rolig som jag hade hoppats på. Förfesten var lyckad, omkring tio pers var här. Kom iväg rätt sent, skulle varit där vid elva, kom ett, stället stängde tre. Vilket betydde att det bara var två timmar att skicka i sig x antal drinkar. Eftersom de dessutom inte kostade mer än självkostandspris, kunde man ju dricka bra många fler än vad man behövde. Bara sexor också. Grattis Isabelle. Mådde som jag förtjänade i söndags morse. Av nån anlednig gick jag hemifrån utan nycklar (Paulina var hemma) så när vi ramlade hem vid fyra efter grillen var jag ju tvungen att ringa och be henne komma och öppna. Snyggt. Gårdagen var inte mycket att prata om, gick upp vid två, middag vid fyra hem igen vid sju och gick och la mig vid halv elva. Slapp dag va? Ska iväg till jobbet snart, jobbar kväll hela veckan.

Bilder från i lördags: Var först och fikade med Josse och Cessan på Dacapo, vårt favvoställe! Josse var btw nyfrissad i håret, jag tycker att det blev jättesnyggt! Är också sugen på att klippa upp mitt ganska mycket nästa gång, som var 5:e november!




Cessan

Här var ju då den  nya kjolen och t-shirten. Kommer inte från roligare ställen än H&M och Gina Tricot!




Angie och Mica

Jag, Tessan och Toni

Angie och Jessica

Bella och Jessie

Jonas och Mica

Jag och Mica <3

Jonas och jag

Det var en så lyckad kväll. Träffade på så många som jag inte har träffat på flera år. Gamla lagspelare, kompisar, min gamla tränare Inger som jag spelade med mellan 7 och 18 år. Sprang även på min frisör som fyllde 25, skitkul. Herrlaget ska tydligen ha en avslutning också, hoppas den blir lika kul.

Ska iväg till jobbet en sisådär åtta timmar, hörs sen! Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Remenaldo

Oj oj oj, va duktig du är som går upp o tvättar då du har sovmorgon o allt ! Resteppa ;D

Nice o va kul att d kom från Giiiina tricot =D me like as u know ;)

2009-10-19 @ 11:43:42
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0