Update

Känns som om jag är hemma för första gången på länge, men det var faktiskt senast i måndags... Lite uppdateringsbilder från föregående dagar. Ska snart iväg och köra ett medelpass på Lindhagen klockan halv sju, så nu dricker jag en egen påhittad proteindrink som egentligen inte innehåller några proteiner alls, förutom tre stackars bär. Den här shaken kommer göra susen idag kännner jag!


Jag och Jonas på väg till båten från Nynäshamn. Vadå? Ser jag trött ut? Hur menar du nu?


Helgen på gotland var för övrigt väldigt mysig. Var ute med Js big brother på fredagen at Surfers, som vi även var på i somras när vi var där. Det var ju inte överdrivet många ställen öppna ska jag säga. Burmeister som vi gick förbi upp från båten var heeelt igenbommat, man kunde skymta nån ledsen liten skylt innanför. Nästan sorgligt. Men så är det ju där, den staden lever på sommaren. Hur som helst var vi på Surfers en stund sen gick vi hem och hade världens snack fram till fyra. Lördagen tillbringades, bakis, runt i olika butiker och grejer. Efter ett välförtjänt besök på Max kom vi äntligen fram till Klintehamn, där det var väldigt lugnt och skönt. Godis och film var de enda gästerna på kvällen. Hann förbi en sväng hos Rogert senior också, väldigt trevligt.


Var på en väldigt trevlig middag hos Linnéa igår, det måste göras oftare! Hann med en timme på gymmet också. Det kanske blir nåt bra av min träning ändå...


...eller kaske inte. Jag ska inte avsölja allt som denna rätt innehåller, men några ingridenser är pasta, smörstekta champinjoner, bacon, milda matgrädde, creme fraiche. Hm, det där var ju nästan allt. Plus rtödvinet också. Men det var galet gott.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0