What the hell?!



Borde man bli rädd nu? Det roligaste är att den har suttit uppe ett par dagar och jag har gått förbi den och trott att det har stått "idrott i ditt närområde"... Vad kul, tänkte jag. Trevligt att det anordnas sånt, undrar vilken idrott i så fall. Tills att jag faktiskt stannade och tittade ordentligt på lappen. Sen när jag gick en trappa upp var en av dörrarna lite uppbrytna. Läskigt! Dessutom hade polisen varit här i fredags sa Paulina. Herregud, vad otrevligt! Men jag kanske kan känna mig säker, min ytterdörr är så tjock att det känns som om mina grannar är i min hall när de är utanför och pratar. När jag säger tjock menar jag fyra centimeter och har suttit sen 50-talet. Typ. Ja, jag känner mig otroligt säker. Not.

Btw, tvättar idag igen. Kul va? Tur att jag bara tvättar mina egna kläder, orkade bara med en maskin, körde lakan, brunt linne, röda underkläder i samma. Blev hur bra som helst. :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Remenaldo

d va värst va du tvättar =O

Oj lite läskigt juh :/ Du får se till o skaffa sån där "säkerhetsdörr" ! ;) Lr en vakthund =P

2009-10-20 @ 11:55:20
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha du e allt bra rolig du!! idrott i ditt närområde haha

2009-10-20 @ 17:38:51
Postat av: Huge-Maajk

Tyckte det var ok att ge igen på grannarna nu när jag flyttat ^^

2009-10-23 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0