En kamera rikare

Kom nyss hem till Jonas med två 11-bitar sushi i bagaget som vi glufsade i oss på tio minuter. Sushi är ju bland det godaste jag vet. Jag är alltid lite bråkig när jag ska beställa något. Till exempel brukar vi äta sallad på en pizzeria till lunch. Då innehåller kycklingsalladen inget mindre än kyckling (såklart) majs, ananas, och rostad lök. Då brukar jag beställa salladen med lite pasta, ingen majs, ingen ananas och ingen rostad lök, och lägga till rödlök, fetaost och oliver. Mycket bättre. Och SJÄLVKLART tar jag vitlöksdressing till, no question about it. Samma sak med sushin, jag byter alltid ut alla konstiga fiskar så som svärdfisk, red snapper och tonfisk mot avokado. Förutsatt att det inte kostar extra, då är jag rätt snål och byter mot en maki istället.

J har betämt sig för att köpa en värsting kamera, så när jag kom var han i full färd med att beställa, allt vad det nu var, obejktiv och lins och fans och hans moster. Så jag passade på att köpa en jag också. En rosa Canon Ixus 95 Is blev det. Man fick grejer till också! Väska och minneskort, hur bra är inte det?



Den rosa; Isabelle. Den svarta; Jonas.

Kanske inte så svårt att lista ut, jag gillar rosa. Sen är min lite simplare än den andra megaprylen. Jag ville egentligen köpa nån begagnad från blocket eller nåt, jag är rätt säker på att den kommer att få fötter när jag är ute på krogen. Jag menar det är ju inte bara en mobil som har försvunnit...

Jag och Jos ska ända ta en tur till netonnet imorgon och kolla om det finns nåt annat roligt att pilla på. Åh, på tal om pilla, filmen igår var rätt rolig ändå, speciellt scenen med de onanerande trosorna, då skrattade jag gott. Att man skulle utsätta sig för något sådant, inget som jag skulle vilja iallafall. Nej nu börjar det bli sent, ska krypa ner i sängen och sova.

Puss och godnatt. xoxo

Kommentarer
Postat av: Jos

Haha oväntat att du valde den där rosa :) men den verkar iofs riktigt grym! ;)

Ja vi kanske hittar nåt skojj imorrn ändå ! U never know! ;D

2009-09-28 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0