God förmiddag

Sitter på jobber och ska egentligen jobba lite, ska bara skriva en rad eller två. Efter beställningen av min fina kamera från cyberphoto.se så tog jag Jos ändå en tur till netonnet i Veddesta. Och till min stora glädje var det både billigare och med mer lull-lull från cyberphoto. Jag ääälskar när man gör rätt köp.

Köpte en hel del bra saker, matlada, HÅLSLAGARE, blad med siffror på att sätta in i pärmen, fryspåsar och lite annat. Dessutom har jag fått ett bluetooth headset att ha, så man inte får så mycket stråling. Det är inte riktigt hållbart att ha en handsfree med sladd i mitt jobb dirket, det är snarare mer i vägen än vad det är smidigt att använda. Ikväll ska jag möta upp Isabella för lite häng, vi har lite tid att ta igen. Det kan bli så att vi går och sätter oss nånstans och tar en öl och kollar på Barca matchen, det kan bli kul.




Samtal mellan mig och min inneboende i min lägenhet 16.15:

Micke kommer in genom dörren och tittar på klockan och säger förvånat;
- Vad gör du här?

Jag svarar;
- Jag bor här.

Min inneboende och jag är inte hemma så mycket samtidigt, eller rättare sagt jag är nästan aldrig hemma. En eftermiddag när jag faktiskt var hemma kom han hem efter mig och var rätt förvånad.

En rikig tröttmössa.

Och ja, jag kände mig väldigt uppskattad.


Kommentarer
Postat av: Jos

Hihihi, du e för rolig dy =)

2009-09-30 @ 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0