Hej hej här kommer jag, inte en dag för sent!

Har tänkt att ta upp det här med bloggandet lite grand, det blir säkert kul! Det är ju rätt populärt så här års att blogga, så jag vill ju inte vara sämre jag.

Det är alldeles för mycket att skriva om vad som har hänt sedan senaste inlägget, så jag gör en liten snabbsumering.

1. Det har blivit höst
2. Jag har flyttat till Bromma
3. Jag har skaffat pojkvän
4. Jag har klippt mig och skaffat mig ett jobb, som livscoach åt Jos (även om han inte vet om det själv)
5. Krökat
6 ....

Som vanligt sitter jag på jobbet när jag skriver, ingen skillnad på det. Var inte orolig. Klockan är snart dags att gå hem, känns helt awesome. Blir nog en promis när jag kommer hem, sen om jag inte misstar mig, ska min kära vän Evelina bjuda mig på middag. Sen ska jag till J och müsa.

Peace out



Kommentarer
Postat av: Jos

Hehehehe =)

2009-09-24 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0